Det var via en bruker av Nybakt Mamma. Datteren hennes vant hjerteknuseren, først en måned og så åretshjerteknuser.
Det + linken hit la hun ut på NM, og slik endte jeg her![]()
Det var via en bruker av Nybakt Mamma. Datteren hennes vant hjerteknuseren, først en måned og så åretshjerteknuser.
Det + linken hit la hun ut på NM, og slik endte jeg her![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Hei Ina.
Velkommen hit til oss, kos at det kommer fler nye inn hit.
Jeg fant denne siden ved å søke på tema barn inne på Google.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg var inne på vg siden:diskuter i går, der var det noen som skrev om barnemix under barn og foreldre.
Så jeg gikk inn og skjekka hva det var, ble ikke skuffet. Har sittet mange timer alt, og mange fler blir det nok.... :lol: :lol: :lol:
Topp! da nytter det å reklamere...
Var tilfeldig inne her via en link på NM for en liten stund siden. Tenkte ikke så mye over å kikke her da. Men i dag søkte jeg mamma + forum på startsiden, også kom jeg over barnemix. Og det virker bra her. Ikke så mange her ennå, men det blir nok bedre.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Hei Ina, og hei SAMM![]()
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Jeg fant siden etter at jeg hadde fått en award fra barnemix for hjemmesiden jeg hadde laget til sønnen min. En lur måte å få tak i nye brukere på Anne Lise. :lol:
Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg kom over siden. Sannsynligvis etter søk på "gravid", eller kanskje pga en konkurranse (?)
Jeg fikk tipset på Libero sin forum side, er glad for det for der skjer det ikke så mye :P
Torunn
Heia Torunn :heihei:
Tror kanskje jeg har sagt det før, men Fin avatar! :)
Fikk vite om siden for over et halvt år siden gjennom dinbaby.com. Men var ikke før i november at jeg så at barnemix også hadde et forum :snail:
Klem fra Ayla
Hadde hørt rykter om at sykehusene var begynt å legge ut bilder av de nyfødte på internett og letet etter det. Jeg fant barnemix og glemte hele greia om nyfødtbilder for dette virka så greit.
:D
Jeg fant også siden via NM. Her er det mye mindre, men veldig trivelig. :)
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Hvordan fant du veien hit?
Var det via kjente eller via linker?
Via omtale på NybaktMamma, av en som hadde vunnet en konkurranse her.![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Bokmerker (linker)