hva er reiki?
noen som vet?
hva er reiki?
noen som vet?
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Krista vet!
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
ok, skal spørre henne!
http://www.althelse.com/default.asp?action=artikkel&kat=Behandlingsformer& heading='Hva%20er%20reiki?'
dette er en bra artikkel om reiki, for dere som lurer.
nederst står det til og med sammendrag!
mara
:) Denne har jeg ikke sett før.
Har skrevet litt om det
Reiki betyr "Universell energi".
Man blir en kanal der man er reiki, og kan gi healingen videre enten manuell eller via fjernhealing.
Reikien finner selv veien, og man skal ha full tillit til at den gjør det..det er en fantastisk erfaring. Men kan når man vil stoppe opp å bare være en kanal, enten du vil gi litt reiki til en plante, et dyr eller et menneske. Ja også andre ting som blokkeringer, hendelser i fortiden såvell som fremtiden..du kan nærsagt sende reiki til alt mulig. Men det er en regel å be om lov først. Om et barn skulle trenge healing, så vil man helst at foreldre samtykker først. Ja, klart er det en nødssituashjon er det jo ingen spørsmål. da bruker du reikien.
Ved fjernhealing er det vanlig at mottakeren setter seg på en rolig plass ved det avtalte tidspunkt, og "åpner" seg for reikien som skal komme.Det er litt vesentlig føler jeg..for dersom mottaker har glem det ut f eks så vil ha ikke ha det samme utbytte at sendingen vil jeg mene. Personlig synesjeg fjernhealing er god,og synes det er en fredelig opplevelse..noen merker selvsagt ikke noe eller lite. Mens andre kjenner mye som f eks prikking, hjertebank, varme, en slags vind for de som er svært sensitive. Det er litt variasjon, og derfor synes jeg som sender at det er spennende og ikke minst viktig for erfaringen sin del at jeg får en aldri så liten tilbakemeldig. Det er alltid hyggelig. Man lærer mye av det:)
![]()
Ha en fin sommer:05:
jeg har lært MYE mer siden jeg skrev innlegget![]()
mara
ja, det har du:01:
Ha en fin sommer:05:
Hei :05:
Detter tror jeg er noe for meg :03:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bokmerker (linker)