+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: 11 måneders vekta og litt om sövn...

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    39
    Poengstyrke
    9

11 måneders vekta og litt om sövn...

Var på BVC og veide Erik på tirsdag. Ville ha vekta hans i babyboka, har nesten alle de andre månedsvektene så da. Og nå hadde han helt plutselig gått ned i vekt nå. Nå veier han 12670 gram, 130 gram mindre på 3 uker. Det er jo ikke så merkelig egentlig da, han sitter jo ikke stille et sekund lenger.:)

Men han har blitt litt kranglete å legge på kvelden den siste uken her. Han er trött, vi går og legger han som vi alltid har gjort, også begynner det. Han reiser seg opp med engang vi går ut av rommet, så står han der og skriker mama mama eller papapa, beroende på hvem som har lagt han. Vi går inn og legger han ned og sier godnatt og nå skal du sove. Tilslutt har vi gitt opp, også har vi sittet der inne til han sovner. Sånn har vi holdt på hver kveld nå, utenom i kveld. For i kveld så var han så trött at han sovnet i kneet på pappan når han fikk vellingen.:rolleyes:

Det er jo så uvant det der, han har sovnet helt av seg selv siden han var liten bebis. Men det var vel ventet, at han tester nå når han kan reise seg opp.
    Vet ikke om noen har noe godt råd jeg, vil ikke behöve å sitte der inne. Om vi skal ha barnevakt noen gang, så er det jo ikke sikkert at han kjenner seg trygg nok på dem for å kunne sovne med dem ved siden av seg.

Også har han begynt å våkne rundt 4.30 på natten og står eller sitter i senga... Så må vi enten ignorere han og höre på han i en halv time för han sovner av seg selv igjen eller så må vi sette oss og stryke han over ryggen/pannen i en halv time...:rolleyes: Og uansett så sover han ikke lenger enn til 6-6.15
    Noen gode råd der???

Lenaj

Erik - juli 2003 :va8:

Max - november 2005 :sa7:

Rapport fra söta bror - tilbakemeldinger

Innmeldt
    Nov 2003
    Alder
    44
    Poengstyrke
    0
    :o Erik høres ut som en flott gutt!
    Dessverre har jeg ikke noen gode råd å komme med, for Erik høres ut som en mannlig utgave av Frida! Akkurat sånn som du beskriver det, har vi det her og... Selv om hun er så trøtt at hun nesten stuper over, så må hun reise seg opp og protestere... I tillegg våkner hun omtrent på samme tidspunkt på natten, og får (pga. mors trøtte skikkelse...:o ) lov til å ligge mellom oss... Jada..litt bortskjemt..;) Vi får håpe at de kommer på andre tanker snart...
    Felles skjebne felles trøst kanskje?
    Bubble:03: mor til
    Mads-91, Marte-93 og Frida-03

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    så kjekt å lese om erik da, bortsett fra sovinga ;)

jeg har jo ikke barn på den alderen, men jeg TROR jeg ville latt han hyle, både om kvelden, og om natten.. men selvsagt tittet inn og sett om det var noe galt.

LYKKE TIL :)

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    39
    Poengstyrke
    9
    Sitat Opprinnelig lagt inn av mara
    så kjekt å lese om erik da, bortsett fra sovinga ;)

jeg har jo ikke barn på den alderen, men jeg TROR jeg ville latt han hyle, både om kvelden, og om natten.. men selvsagt tittet inn og sett om det var noe galt.

LYKKE TIL :)

Tittet ned på han i såfall...;) Han sover i vårt rom enda, og det kommer han til å gjöre 5-6 mnd til tror jeg. Som vi kjenner akkurat nå i allefall. '
    Han sovnet nesten med en gang i kveld, måtte bare inn 1 gang for å legge han ned igjen og da sovnet han.

Lenaj

Erik - juli 2003 :va8:

Max - november 2005 :sa7:

Rapport fra söta bror - tilbakemeldinger

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Det eneste jeg kan bidra med på denne tråden er ennå en felles skjebne dersom det kan bli enda mer felles trøst. Jeg har ikke orket å gjøre noe med det nå som jeg har jobbet så mye forskjellig så han legger seg samtidig med meg, får ligge mellom oss og får pupp om natten :o Men fra og med i dag så jobber jeg 8 - 16 så nå skal det bli andre boller for lille klumpen (tror jeg).

Og når det gjelder vekt så går de nok gjerne litt ned når de beveger seg masse og strekker seg. Kevin hadde en dressbukse i str 80 på seg på julaften på nyttårsaften var den for liten. Men forrige helg var vi i bursdag og da hadde han på seg samme buksen - romslig og fin :)

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. 10 måneders kontroll
    av lenaj i kategorien Kontroller
    Svar: 5
    Siste innlegg: 20-05-04, 13:48

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler