+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 22 av 22

Tråd: kjøtt!

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Nestle har torsk på glass fra 8 mnd, et er jo delte meninger her og om hvor tidlig en kan spise det.

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    9
    Ja, jeg aner ikke hva som er rett og ei, bare forholder meg til det som jeg har fått høre av helsepersonell (når det gjelder den fisken altså). Visste ikke at Nestle hadde fiskemiddag fra åtte måneder, og i så fall er det et godt eksempel på at de lærde strides. Noen mener sånn, andre sånn.Det som er vanlig her, er helt uvanlig i et annet land osv. Tror man bare får ta en avgjørelse og gjøre det man mener er rett selv, Jeg ga kjøtt fra seks måneder.
    Toln :regler:, mamma til Runar Andre, født 121202 og Thomas Leander, født 130106

Tolns tilbakemeldinger

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete n
    Det har jeg ikke sett her. Hvilken leverandør var det????
    Jeg mener at hvis barnematprodusentene lager mat som inneholder fisk, så er det rart at ikke helsepersonellet reagerer. Lurer på om det ikke er så skadelig som man hører!
    De har også Laks til ungene på 8 mnd. Se her på denne linken: http://www.nestlebarnemat.no/no/Cont...tegory=hotmeal Helsepersonell flest anbefaler da Nèstle? Iallefall har alle de jeg har gått hos gjort det!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Nå har jeg vært innom noen butikker her jeg bor, og INGEN har fisk som barnemat middag.
    Vil tro det er en grunn til at butikkene ikke tar det inn!
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete n
    Nå har jeg vært innom noen butikker her jeg bor, og INGEN har fisk som barnemat middag.
    Vil tro det er en grunn til at butikkene ikke tar det inn!
    Jeg har kjøpt masse av det, så de finnes i de rette butikkene! Enkelte butikker tar det nok ikke inn fordi de selger så lite av det. Folk er jo så hysteriske for å gi ungene dette, og fordi de selv ikke er så glad i fisk og synes ikke det høres noe godt ut. Tror ikke butikkene ikke tar dette inn pga. av at det er farlig å gi ungene!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Jeg har kjøpt masse av det, så de finnes i de rette butikkene! Enkelte butikker tar det nok ikke inn fordi de selger så lite av det. Folk er jo så hysteriske for å gi ungene dette, og fordi de selv ikke er så glad i fisk og synes ikke det høres noe godt ut. Tror ikke butikkene ikke tar dette inn pga. av at det er farlig å gi ungene!
    Kunne ikke sagt det bedre selv, så det var greit du sa det, helt enig med deg.

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Enig med deg. Men her jeg bor er det sikkert ingen som kjøper det, siden butikkene ikke har det.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Kjøtt retter
    av Lise i kategorien Kjøttretter
    Svar: 19
    Siste innlegg: 03-06-09, 12:28
  2. Får-i-kål kjøtt i gryte
    av Lise i kategorien Kjøttretter
    Svar: 1
    Siste innlegg: 08-01-07, 22:14

Bokmerker (linker)