+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 33

Tråd: Kakestativ

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28

Kakestativ

Da vi bestilte bryllupskaken vår (3 etg.) sto jo kaken på et slags stativ. Pleier disse stativene å leveres tilbake til bakeriet etterpå eller er det mitt til odel og eie? De nevnte nemlig ikke noe om dette i butikken da jeg bestilte kaken, og de som hentet den fikk heller ikke noe beskjed om dette.... Stativet er jo helt supert - kan brukes til en-to og treetages kaker. Håper det er mitt :grin2:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Har du ikke fått beskjed om å levre det tilbake, tror jeg at jeg hadde beholdt det med god samvittighet, somregel beales det vel kanskje depositum eller noe hvis det skal tilbakeleveres.

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    De har sikkert både navnet og adressen din, og ringer deg hvis de skal ha det tilbake! Du betalte sikkert nok for den kaka til at stativet fulgte med:lol3:

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Stine
    De har sikkert både navnet og adressen din, og ringer deg hvis de skal ha det tilbake! Du betalte sikkert nok for den kaka til at stativet fulgte med:lol3:
    De har både navn og adresse ja, så jeg får bare spille uskyldig og si at jeg ikke ante de ville ha det tilbake hvis de ringer. Og ja - jeg betalte en hel liten formue for kaken

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Da vi giftet oss betalte vi depositum for kakestativet....

Det var visst dyre greier og mange som hadde blitt borte opp igjennom årene....:lol3:

Men det var jo HER da,-vet jo ikke om det praktiseres slik andre steder...og siden ingenting ble sakt så....:rolleyes:

-Tone-

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone
    Da vi giftet oss betalte vi depositum for kakestativet....

Det var visst dyre greier og mange som hadde blitt borte opp igjennom årene....
    Men det var jo HER da,-vet jo ikke om det praktiseres slik andre steder...og siden ingenting ble sakt så....
    Betalte ikke noe depositum jeg. Og det er sikkert sånne som meg som gjør at stativene forsvinner etter hvert :rolleyes: Men de sa jo ingenting, og da kan jo ikke jeg vite at de vil ha det tilbake igjen vel :5:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    Betalte ikke noe depositum jeg. Og det er sikkert sånne som meg som gjør at stativene forsvinner etter hvert :rolleyes: Men de sa jo ingenting, og da kan jo ikke jeg vite at de vil ha det tilbake igjen vel :5:
    Nei sant...det var det jeg mente. Er ikke slik man bare skjønner "helt av seg selv" når ingen sier noe:lol3: . Man betaler jo ganske mye for en slik kake da...

-Tone-

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Man pleier vel å få ganske tydelig beskjed om disse stativene og betaler gjerne rundt kr 500,- i depositum. Så om du ikke har fått med deg noe sånt, så er det vel ditt da... :7:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Jeg syns du skal beholde det. Så får du heller spille dum, som du sier, hvis de kontakter deg.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Juhuuu - da kan det se ut som jeg har fått meg tre-etg. stativ da :grin2: Det er jo tre uker siden i giftet oss og de hadde vel kanskje ringt før hvid de ville ha det tilbake? Betalte 2200,- for bryllupskake og en stor Bostonkake så det er ikke noe depositumpenger inni den prisen iallefall. Bryllupskaken alene kom på 1800,-.

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Er det av plastikk? Hvis det er det tror jeg bare du kan beholde det
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Chamilla
    Er det av plastikk? Hvis det er det tror jeg bare du kan beholde det
    Nei, det er ikke av plastikk, det er av blank metall.

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    :eek: HJELP!!!! Er det så dyrt å gifte seg! Jeg hadde tatt stativet, og gjemt det godt- til den prisen ja.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Stine
    :eek: HJELP!!!! Er det så dyrt å gifte seg! Jeg hadde tatt stativet, og gjemt det godt- til den prisen ja.
    Dyrt ja, det skal være sikkert og visst!!!!

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Sånne stativer er forresten vanvittig dyre. Det stativet vi hadde i bryllupet vårt fortalte bakeren (venner av familien) at kostet kr 5000,- i innkjøp :eek:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine