er det best å koke frukten til de små? synes fx pære mister så masse av smaken når den er kokt..
og eple er jo kjempe greit å gi jakop når vi er ute på tur -hvis den er kokt må jeg jo fram med skje og greier..
er det best å koke frukten til de små? synes fx pære mister så masse av smaken når den er kokt..
og eple er jo kjempe greit å gi jakop når vi er ute på tur -hvis den er kokt må jeg jo fram med skje og greier..
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Jeg har heller aldri kokt frukten, så jeg tror ike det er nødvendig, men jeg fikk ikke Runar til å spise det hvis jeg ikke moste det i foodprossessoren, og sånn er det enda. Han nekter å spise hvis det ikke er helt most sammen, DA spiser han det med skje:lol3:
Toln :regler:, mamma til Runar Andre, født 121202og Thomas Leander, født 130106
Jeg koker heller ikke, men moser det.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Jeg kokte eple og pære til Hedda da hun var helt liten for å lage dessert. Men jeg gikk over til å bare "skraafe" frukten istedet. Jeg tok en t-skje og skrapte eple, pære, banan etc. Turde ikke gi store fruktbiter til dem før de var langt over året.
Har aldri kokt frukten til mine. Moset i foodprosessor og gikk så over til å skrape med skje.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Koker ikke frukten og moser den heller ikke, men jeg vil anbefale å mose den da.;) Håvar vil ikke ha frukt som er most, men spiser jeg noe er det nammi
4 barnsmamma
Jeg har aldri prøvd å koke frukt... :rolleyes:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Bokmerker (linker)