Noen som vet hvor det kan kjøpes??
Noen som vet hvor det kan kjøpes??
Padme & gulljenta på 15 måneder
Finnes det noe spesielt bånd til det da??
Kjøp det bredeste silkebåndet du kan få tak i. Og det selges på butikker som selger stoff og slike ting...
-Tone-
Har sett sånne som er beregnet på bryllupsbiler ja, men vet bare ikke hvor de selges.....
Visste ikka at det var spesielle bånd for det, jeg. Så da kunne jeg ikke hjelpe alikevel!
-Tone-
Jeg kjøpte mitt i en hobbybutikk. Egentlig så var jeg på jakt etter bredt silkebånd fordi jeg trodde det var det som ble brukt. Men så fortalte ekspeditøren at det var et annet bånd som var mest vanlig. Det er mye tynnere enn silkebånd og så er det under halve prisen i forhold til "ordentlig" silkebånd. Tror jeg betalte 6,- meteren. Så spør i en hobbybutikk. Hvis ikke noen av hobbybutikkene i nærheten av deg har slike bånd, så kan jeg kjøpe for deg der jeg kjøpte mitt. :)
Det finnes bil-dekor ferdig-pakker ja !! Kan lett bestilles over nett fra Usa. :)
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Får nok ikke tid til å bestille noe fra utlandet. Du har ikke noe liggende da Rannei?
vi hadde bånd fra hobbybutikk ;)
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Har desverre ikkeno inne nei......
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Nå skjønte jeg virkelig ingenting, når det plutselig dukket opp innlegg fra RanJa..... Det begynner å bli en liten stund siden vi har sett henne her inne.
Bokmerker (linker)