+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 47

Tråd: ring

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23

ring

bruker dere giftering, eller andre ringer fra kjæresten?
    og på hvilken finger?

jeg har jo, men bruker den ikke så masse.. og så har jeg en annen gullring fra mannen med diamant i , og den bruker jeg heller ikke så mye.

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Forlovelsesring bruker vi - høyre handen er den på-.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Ja, jeg har ringer fra kjæresten som jeg bruker. Har lillefingerring i gull, har en gullring som det står 2000 på (skrevet med små juksediamanter), min første morsdag i år 2000. Har også en lillefingerring i gresk mønster som han kjøpte da vi forlovet oss på Kreta. Vi var forlovet i 8,5 år, men forlovelsen er brutt for 1,5 år siden. Nå er vi bare samboere. Folk flirer av meg når jeg sier det, men det driter jeg i. Gidder ikke gå rundt å være folovet på åresvis. Det er liksom meningen at man skal gifte seg da, ikke sant?
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    helt enig elapela, TØFT gjort!!

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Ja, jeg har ringer fra kjæresten som jeg bruker. Har lillefingerring i gull, har en gullring som det står 2000 på (skrevet med små juksediamanter), min første morsdag i år 2000. Har også en lillefingerring i gresk mønster som han kjøpte da vi forlovet oss på Kreta. Vi var forlovet i 8,5 år, men forlovelsen er brutt for 1,5 år siden. Nå er vi bare samboere. Folk flirer av meg når jeg sier det, men det driter jeg i. Gidder ikke gå rundt å være folovet på åresvis. Det er liksom meningen at man skal gifte seg da, ikke sant?
    Forlovelse er jo liksom en prøveperiode før gifting, var iallefall det før. Tror du ikke dere kommer til å gifte dere en gang?
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Jeg bruker gifteringen min hele tiden.

Ellers har jeg en aliansering med 2 diamanter (mangler fortsatt den 3.) en for hver unge. Så har jeg en ring med mange små diamanter som jeg fikk i morgengave. Så har jeg en hvitgullring med en slik blå sten med diamanter rundt. Disse bruker jeg skjeldent nå, føler liksom ikke for å ha de på mens jeg driver med bleieskift o.l.:rolleyes: Så de pengene kunne nok vært brukt til noe annet, men så er det jo kjekt å få.;)
    4 barnsmamma

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Chamilla
    Forlovelse er jo liksom en prøveperiode før gifting, var iallefall det før. Tror du ikke dere kommer til å gifte dere en gang?
    Nei, ser ikke sånn ut. Hver gang folk folk spør sambisen om når vi skal gifte oss, sier han: Vi har det godt som vi har det! Og det irriterer meg noe grenseløst, fordi han fridde tross alt da han satte den ringen på fingeren min :mad: Og i løpet av årene har så mange folk spurt ham om dette, at for han virker det som det er blitt et irritasjonsmoment som han har gjort til et prinsipp: Skal ikke gifte meg! Før var unnskyldningen: Vi har ikke råd!, men den kjøper jeg bare ikke lengre, for han vet at jeg ikke trenger å ha et stort bryllup. Har sagt vi kan invitere foreldre og forlovere på middag, og ha fest for kun venner, men da skulle det plutselig være stort bryllup med stor fest.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Chamilla
    Forresten, etter en prøveperiode på 8,5 år, så burde det jo være nok? Hvor lenge skal ha få lov til å prøve meg ut for å se om jeg egner meg som kjærringemne da? ;)
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Bruker gifteringen på den fingeren hvor den er ment til å være. Har også en gullring med diamanter i som jeg har fått av Stig for 3 år siden den har jeg på langfingeren.

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Bruker gifteringen (som en gang var forlovelsesring) og en diamantring i hvitt gull som jeg fikk i morgengave.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Alle mine (få) ringer ligger i smykkeskrinet, giftering innkludert, klarer ikke gå med ringer

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    36
    Poengstyrke
    0
    Har forlovelsesring på høyre ringefinger, og en aliansering med tre diamanter på venstre. Den fikk jeg på 25 års dagen av min kjære.

:love4:

Mamman til tre flotte barn!

Joar -99, Maren -02 og Jakob -03

Innmeldt
    Nov 2003
    Alder
    44
    Poengstyrke
    0
    :) Jepp!Gifteringen er alltid på plass.
    Bubble:03: mor til
    Mads-91, Marte-93 og Frida-03

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Forresten, etter en prøveperiode på 8,5 år, så burde det jo være nok? Hvor lenge skal ha få lov til å prøve meg ut for å se om jeg egner meg som kjærringemne da? ;)
    Unnskyld men jeg måtte le litt, du høres litt irritert ut. Må bare si at jeg forstår deg kjempegodt (kan ta det en annen gang). Tror jeg også hadde brutt forlovelsen når det hadde gått så lenge. Kanskje det hjelper når dere er med Sol dei på ferie at han ser at det faktisk kan være like greit etter at en er gift.;)
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Gifteringen (som også var forlovelsesring) er alltid på. Ellers bruker jeg andre ringer ganske sjeldent...

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. p-ring?
    av mammanita i kategorien Prevensjon
    Svar: 24
    Siste innlegg: 07-12-09, 19:05
  2. Ring med Telipol
    av Tornerose i kategorien Telefon, data og internett