Her har de visst feiret i dag med kake og kaffe. Jeg har vært på jobb jeg. Ellers fikk far stilongs og deodorant.
Her har de visst feiret i dag med kake og kaffe. Jeg har vært på jobb jeg. Ellers fikk far stilongs og deodorant.
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Vi gjør ikke så mye ut av dagen. Joachim lagde ei fin tegning til pappaen sin.
Men pappaen har bursdag i dag, så pakker har han fått.
Og så har vi vært i selskap (dåp) til tanteungen min. Så vi har feiret i dag, men ikke farsdag.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Her har d vært håndball *bombe* fra kl 08 idag - så far fikk ikke pakke og pizza før kl 18... Men men - en liten markering ble det jo tilslutt da. :)
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Hos oss var farsdagen slik. Vi pleier å ta med oss barna ut for å spise og endte opp på et sted som heter Mirawa. Der koste vi oss med god mat og frityrstekte bananer med is til dessert. Jeg hadde kjøpt røde roser til han, men dem fikk han fredag (fordi vi skulle ha besøK). Ellers gikk vi en lang tur i skogen med Sandy.
Jeg fikk en CD plate i gave på morgenen, og så reiste vi til sverige på handling, så det ble farsdag kake hos søta bror.......
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Her fikk han han kort, gave og kake. Orket ikke å gjøre mer ut av dagen jeg, fortsatt sliten etter bursdagen hans forrige helg.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)