Her kan du lese litt om løveparken i Danmark: http://barnemix.no/Presse/loveparken.php
Her kan du lese litt om løveparken i Danmark: http://barnemix.no/Presse/loveparken.php
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Dit ville vi ikke dra, sambisen var alt for redd for å få bilen oppskrapt ;o) Skjønner det godt, det koster penger å få riper i lakken.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Tror det er veldig lite sannsynlig at noe sånt skulle skjedd :lilla:Opprinnelig lagt inn av Elapela
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Nei, jeg har da hørt om dem som har fått apekatter over hele bilen, og da er jo risikoen stor for at det kommer noen riper i lakken. Vi tok iallefall ikke sjansen på det. Uansett, vi så da de fleste av de dyrene som er der i Aalborg Zoo og i Dyreparken, så det var ikke noe savn.Opprinnelig lagt inn av Anne Lise
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Tror nok sjansen for at bilen blir oppskrapet er veldig liten.Opprinnelig lagt inn av Elapela
Vi har vært der og det er kjempefint der.
Ble litt skuffet da løvene og var utrolig slappe. Gadd nesten ikke og reise seg for å få mat engang.
:) Ha en fin dag :)
Ok, men inne hos apene er det ikke lov til å kjøre - der kan man bare gå ;) (Men jeg vet man kunne kjøre der 1. gangen jeg var der - i 1977 - men siden 90-tallet, har det ikke vært mulig).
Vi har iallefall vært der 4 ganger uten å være i nærheten av å få noe som kan ligne riper :grin2:
Sist endret av Alfa; 10-08-04 kl 21:37.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Bokmerker (linker)