Hvor ofte drikker dere alkohol ?
Sjeldent
Bare til fest
Hver helg
Til middagen
Hver kveld
Aldri
Hvor ofte drikker dere alkohol ?
Sjelden, men det er bare fordi det ikke ligger i vår natur å ta et glass til fredagsmaten/lørdagsmaten. Så da blir det stort sett til fest eller venninnekvelder med ost og kjeks :)
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Skjelden for meg også. Jeg er en brustype, tar heller brus enn alkohol til maten.
Har ikke lyst til å feste heller lenger etter jeg fikk Joachim. Har vel festet fra meg...
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Det er sjelden,-blir vel omtrent slik som Cammie skrev.
-Tone-
Til fest! Det er uhyre sjelden at jeg drikker noe utenom det, men det hender selvsagt at man tar rødvin til maten når vi har invitert noen til middag. Brus til mat er ellers generelt bedre. Øl til mat drikker jeg aldri lengre, det er så stygt. Drikker ikke whiskey, cognac, akevitt, madeira, søtvin, hetvin eller noen kaffelikører som smaker kaffe, som feks. baileys og den der likøren som er todelt (sort/hvit). Men liker mandellikør og appelsinlikør.
Hups, nå sporet jeg av til å skrive det jeg liker av alkoholSorry!
Men til fest, da drikker jeg nok 1 gang i måneden sånn skikkelig. Må ha meg en bytur sånn ca. en gang i måneden.
Sist endret av Tornerose; 18-08-04 kl 22:22. Årsak: la til en setning.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
MEGET uhyre sjelden faktisk.........
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
blir ikke ofte nei.. flaskene støver heller ned i skapet....
den likøren kan jeg hjelpe deg med søs:lilla:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Svarte sjeldent, men kunne like gjerne svart bare til fest. Det må være noe spesielt å feire før vi åpner en flaske vin eller en flaske øl.
Aldri, noe som passer min bedre halvdel godt:lol3: Alltid sjåfør
4 barnsmamma
Er det ikke slik at endel av de kjente eldre som feks Thoralf Maurstad, Wenche Foss m.fl. og som ofte blir intervjuet , tar seg et par glass hver dag ? Kan det være derfor de lever så lenge og ser så "unge" ut ? Jeg vet ikke ???
Betyr det at du er avholdskvinne ? :angel: Eller alltid sjåfør ? :icon_saluOpprinnelig lagt inn av Chamilla
Jeg drikker aldri..
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
Noe drikker du velOpprinnelig lagt inn av trebarnsmamma
![]()
Bokmerker (linker)