Nå er det mye redebyggingsinnstinkt ute og går for tiden også, men rydding i klærne til ungene spesielt, vekk med alt sommertøy, en sjekk av det vi la vekk på våren, er det noe som fortsatt passer og hva må vi ha nytt. Samt rydding i kjelleren for å få plass til å legge vekk alt sommertøyet hører i hvert fall med.
Jeg starter julehandlingen tidlig, sånn at vi skal slippe julerushet og fordele utgiftene utover, da blir det alltid noen kroner til overs til januarsalget nemlig. Jeg vil ikke gå i butikker i desember, da vil jeg ha tid til baking og juleverksteder med ungene.
Rydding rundt huset, vekk med sommerleker, partytelt og havemøbler. Gjerne kjøre et lass til fyllinga med ting som har hopet seg opp i garasjen over sommeren ellers blir det jo ikke plass til bilen når kulda kommer.
Det blir lite matauk på oss, men når ungene blir litt større så ser jeg for meg noen skogsturer på seinsommeren og høsten ja.
Ellers passer jeg på å nyte de kalde, klare dagene med flotte farger som kommer mot slutten av denne måneden og ut i neste, da vil jeg være ute og kose meg. :)
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Bokmerker (linker)