De har 4 barnebarn:smile2: Og de ønsker jo å gjøre det og jeg kan vel ikke annet enn å si at jeg er takknemlig:oOpprinnelig lagt inn av Tove
De har 4 barnebarn:smile2: Og de ønsker jo å gjøre det og jeg kan vel ikke annet enn å si at jeg er takknemlig:oOpprinnelig lagt inn av Tove
http://mitglied.lycos.de/janszen/sig...s/lines247.gif
"Den som ønsker å leve livet om igjen, har overhodet ikke levd"
(Karen Blixen) :05: MIO, mam for 2![]()
Synes dere er heldige jeg - skjønne besteforeldre som skjemmer de bort.....Opprinnelig lagt inn av MIO
Godt det ikke er så mange av de, ellers hadde de gått konkurs![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Slik tenker jeg og - så flott å ha besteforeldre som har en slik mulighet !!!Opprinnelig lagt inn av Lise
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Helt enig :)Opprinnelig lagt inn av Hildemor34
Ja vi synes vi er heldige :smile2: Vi har også blitt spandert flere turer til utlandet, for at vi skal få kost oss sammen og få felles opplevelser. Vi fikk også en tur til Cran Canaria for endel år tilbake av svigerforeldre, da var de med. Det var en kjempeflott tur. Dette har våre foreldre gjort av eget ønske - i en etabelerings og utdanningssituasjon, gis det jo ikke så mye rom for denslags - men det viktigste for meg er at de gjør det fordi de selv ønsker det. Det er jo erfaringer vi også tar med oss - når vi engang skal bli besteforeldre ;)Opprinnelig lagt inn av Lise
http://mitglied.lycos.de/janszen/sig...s/lines247.gif
"Den som ønsker å leve livet om igjen, har overhodet ikke levd"
(Karen Blixen) :05: MIO, mam for 2![]()
Akkurat Mio - godt å ha familien rundt seg i slike perioder. Ellers også selvsagt, men.... - dere skjønner hva jeg mener... :)
Min mor har også en slik innstilling og hjelper så godt hun kan, men har 10 barnebarn å dele på... ;)
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Så fint dere har det - må være deilig å ha slike foreldre/besteforeldre - kos dere sammen med de :)
Snart jul igjen =)
Bokmerker (linker)