Jeg ser i flere innlegg at mange som er her er gift, jeg går og drømmer om dette, men har en treg samboer på den fronten.
Men hvordan er det egentlig med resten her ??
Jeg ser i flere innlegg at mange som er her er gift, jeg går og drømmer om dette, men har en treg samboer på den fronten.
Men hvordan er det egentlig med resten her ??
Sist endret av NinaP; 25-09-04 kl 20:00.
-Skal du vinne, må du våge-
Jammen ganske kjapp du, NinaP. Tar det som et tegn på at du ikke ble fornermet på meg jeg!!
Jeg er gift, hadde 5-års jubileum den 11.september:)
-Tone-
Gift siden 5.mai 2000 :love13:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Nei, blir sjelden sur på noen jeg. Er veldig glad for at dere er flinke til å komme med rettelser, så innlegg havner på rette plassen.Opprinnelig lagt inn av Tone
(Er jo fortsatt ganske fersk her.....)
Sist endret av NinaP; 25-09-04 kl 20:04.
-Skal du vinne, må du våge-
Og så jeg da som hadde tenkt å skryte av at jeg sikkert var den som har vært gift lengst... Men det klaret jeg altså ikke, for du slår meg med både ett og to år,...Opprinnelig lagt inn av Tove
Men har nå vært ganske lenge gift jeg også da.... (på andre plass liksom) med mine 17 år....:eek:
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
jeg er gift :ballong1: :love7: :-lovesigh
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Er SNART gift....11.desember....etter 10 år som kjærester...
Er gift, har vært det i 7 år, var sammen 5 år før det = 12 år:rolleyes2
4 barnsmamma
Vi har vært gift i 7 år, men før det var vi forlovet i 11 år. Det blir tilsammen litt over 18 år:)
Er nå 35 år, så vi har vært sammen over halvparten av livet mitt...
Er samboer med gifteplaner - og får mannen det som han vil er vi nok gift før jeg aner det...
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg gifta meg i 2001 og jeg har vært sammen med mannen min i 8-9 år...;)
Britt og de tre trollungene:01:
Jeg er samboer, og ønsker ikke å gifte meg. Syns det er en kristen handling, og jeg er ikke kristen i det hele tatt.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Har aldri sett på giftemål som en kristen handling, giftet meg ikke i kirken, men som en trygghet for ungene når det gjelder arv og slike ting...hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg antagelig ikke giftet meg...Opprinnelig lagt inn av merete n
Bokmerker (linker)