Du sitter nok på flyet du nå, snart klar for å gjøre London utrygg.![]()
Håper du og kollegene dine får en flott tur. :05:
Du sitter nok på flyet du nå, snart klar for å gjøre London utrygg.![]()
Håper du og kollegene dine får en flott tur. :05:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Så heldig du er, dere er så heldige med at dere kan reise nesten hvor som helst for en billig penge - jeg kommer meg ikke til oslo for samme prisen engang.
God tur-.-.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Litt sent men, God tur! :05:
Helene
![]()
Tusen takk for alle hilsner og ønsker om en god tur!! Jeg har hatt det kjempedeilig, selv om det både fredag og lørdag faktisk var kaldere i london enn her i nordMen, hva spiller vel det for rolle, når man skal inn og ut av
butikkerJepp, da ble det havrelefse resten av april gitt
![]()
![]()
Sightseeing ble det også, med buss og båt!
En liten episode: vi var i en souvenir-butikk. Der var det et lite bord med kopper, "plates" etc. med charles og camilla. INGEN kjøpte eller så på dette! Vi spurte karen i butikken om han hadde solgt mye av dette... Han svarte: well....not really!!!![]()
Jiiiiipiii - vi skal til London. Har vært der så vidt en gang før - så jeg lurer på om noen har noen tips om shopping, hvor vi bør gå etc???? Vi har billetter til madam Tusseaud(?) - så det er i orden
Vi gleder oss kjempe masse :02: og jentene gleder deg til å shoppe...:03: (det blir vel litt shopping for meg og...:06: )
Håper noen kan hjelpe oss - det er sikkert mange som har vært i London og har gode tips:02:
Klem fra meg - mamma til
Hanne - 93 og Elise - 95 :27:
Dere har en flott tur foran dere :02:
Ta en titt innom o-meridian som er den plassen man stiller klokka etter... ikke langt unna ligger det en seilbåt i tørr dokk - lurer på om det er en cutty sark eller noe.. usikker her altså. Dette er en eldgammel båt tror jeg og det er museum inni med bla gallionsfigurer.
Picadelly circus må nesten sees og diverse handle gater som jeg ikke husker navnet på i farten.
Ellers er det st Pauls cathedral - bør sees...masse gammel flott arkitektur er det også i den byen.
Tower of london og big ben :01:
De har jo fått milleniums hjulet siden jeg var der.. må kanskje sees.
Tror jeg stopper her![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
http://www.streetsensation.co.uk/
Denne linken viser oversikt over butikkene og litt beskrevet hva det er i hver enkelt, glimrende for de som vil planlegge litt i forkant:)
4 barnsmamma
Glimrende:02:
Er allerede lagt til i favoritter!:06:
We all get heavier as we get older because there`s a lot more information in our heads. So I`m not fat, I`m just really intelligent and my head couldn`t hold any more so it started filling up the rest of me!!!!
:06: :06:
Den havna i favorittene mine også:01:
Bokmerker (linker)