:smile2: Har en litt morsom historie og fortelle under denne tråden.
Mannen min og meg strevde i over et år for å få barn, etter en stund ble vi satt opp på prøverør. Vi regnet da med at det ville ta minst 3 år før det skjedde noe, og planla bryllup og fremtiden. Siden de ikke fant noe galt med min mann henviste de meg til Haugesund for lapraskopi (el. hva det heter.) Mannen min ble med, og vi tilbrakte hele dagen på sykehuset og min mann la seg inn på Hotell.
Vi skulle møte på sykehuset igjenn kl 18 00 for siste undersøkelse og ta en prat med amnestesilegen Vi tok en rundtur på Karmøy og reiste tilbake på sykehuset. Vi ventet og ventet. Så kom det en sykepleier ut, og kikket rart på oss. Er det ingen som har snakket med dere? spurte hun med tårer i øynene. Nei svarte vi. Hun tok oss inn på et oppholdsrom min mann trodde på dette tidspunkt at jeg var dødssyk, og holdt på og gråte. Da vi satte oss så hun på meg og sa .Vi kan nok ikke ta lapraskopi på seg siv, for du er allerede gravid!!!! Da var det en mann som ble rød, og glad og han vokste sikkert 20 cm i stolen. Han ropte JIPPI:pokal1:
Så han skjekket ut fra hotellet(trengte ikke bet. når de fikk høre hist.),og kjørte oss vill på Karmøy. (Har bodd der et år) Så jeg sto brud med mage, og var verdens lykkeligste.

Svar med sitat
8 og 6 år

og Sara 12 

Kevingullet juni-03 

Bokmerker (linker)