+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultatene 31 til 33 av 33

Tråd: Prøverør

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cyberia
    Kan virke som om alle kjenner en eller annen som har opplevd noe slikt. Ei jeg kjenner var sammen med en fyr i mange mange år, og de forsøkte hardt for å bli gravide men lyktes aldri. De var forlovet, men det ble brutt.
    Hun fant seg en annen, og vips var hun gravid etter 1 mnd. og gift etter 6 ;)
    Vel, hvis han første hadde nedsatt sædkvalitet, var det jo ikke rart hun ikke ble gravid... Og hadde den nye mannen fult brukbare svømmere - klart hun ble gravid fort da.;)
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Så den teorien om å slappe av "fysjer" ikke jeg bort iallefall ;)
    Jeg sier ikke at du skal fysje den bort, men jeg sier at å tro at bare man slapper av - så blir man gravid.... den holder ikke mål.

Det er så mange ting som kan ha spilt en rolle, som dere ikke vet noe om....
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cyberia
    Kan virke som om alle kjenner en eller annen som har opplevd noe slikt. Ei jeg kjenner var sammen med en fyr i mange mange år, og de forsøkte hardt for å bli gravide men lyktes aldri. De var forlovet, men det ble brutt.
    Hun fant seg en annen, og vips var hun gravid etter 1 mnd. og gift etter 6 ;)
    he he har ei venninne som opplevde noe lignende.:)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine