Egentlig er alt husarbeid kjedelig, men det må jo gjøres uansett hva man mener om det.
Jeg sns nok skifte på sengene er det kjedeligste. Det er jo ikke bare å ta på nytt, det følger så mye mer-arbeid med. Det må vaskes og henges til tørk...
Egentlig er alt husarbeid kjedelig, men det må jo gjøres uansett hva man mener om det.
Jeg sns nok skifte på sengene er det kjedeligste. Det er jo ikke bare å ta på nytt, det følger så mye mer-arbeid med. Det må vaskes og henges til tørk...
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Stryke gjør jeg bare IKKE!!
Ellers holder jeg ut med det meste... Selv om jeg ikke akkurat elsker det, så er det jo noe som bare MÅ gjøres da...
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
For meg så er det å stryke klær som jeg egentlig ALDRI gjør også er det matlaging. Jeg har en samboer som er kjempeflink til å lage mat, så jeg har et stort ønske om at han begynner med det
Nicholay 20.Februar 2002 :hi5:
Katrsiv & Jørn Gisle :love11: gifter oss den 23. juli 2005
Jeg svarte vaske gulv, for det er det verste for meg og ryggen min.. Men alt det andre kommer tett oppå![]()
Helene
![]()
Min sambis jobber i forsvaret og må ha hvite skjorter på hver dag. Tror du jeg stryker dem? :grin1: Og da har han gått til innkjøp av strykefri skjorter. Og han stryker selv skjortene sine når han en sjelden gang skal pynte seg for en fest. Jeg gidder vel ikke stå å stryke!!Opprinnelig lagt inn av merete g
![]()
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg krysset av for alt jeg. Husarbeid er nemlig helt forferdelig kjedelig.
Men det synes visst resten av familien også!
----------- bil 73 ----------------
Mamma til to store og en liten
he heOpprinnelig lagt inn av bil73
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Vaske do og stryke er det aller verste. Husarbeid er ikke tingen for meg. Men det som må gjøres, må gjøres. Sånn er det bare. :o
:sy6:William 28.04.03Ruben 04.05.01 :ba7:www.rovik.com
Husarbeid er ikke noe festlig, men det jeg liker minst er nok stryking ja...
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Jeg synes det som er kjedlig å gjøre er det verste, og for meg er det å lage matpakker, og å tømme/fylle vaske og oppvaskmaskiner.
-Skal du vinne, må du våge-
Dovask må være den ekleste jobben å gjøre i et hus :confused2
Nei, hva er verst? Ingenting er egentlig særlig fælt, er nå min oppfatning. Virker bare litt bortkastet av og til, men akkurat det gjelder nå annet enn husarbeid også. Det jeg vel liker minst er å smøre matpakker til andre, men akkurat det er ikke noe problem hos oss, alle smører sin pakke (vi har to gutter født 1997 og 2001), det har de gjort siden den dagen de startet på skolen og fikk bruk for matpakke.
Ellers er jo toalettvask litt så som så, men det har jeg veldig lite av i dag. Nå har alle soverom hos oss eget bad, så jeg vasker kun soveromstoalettet vårt, guttene vasker sine egne. Gjestetoalettet er eldstes ansvar og har vært det i godt over ett år nå.
Heldig dere er med stor hus og så mange bad da.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Her tar du litt feil, Alfa - men du er ikke den første, og blir ikke den siste.Tror ikke vi har så stort hus, men det skal jeg legge ut en tråd om. Men at vi er veldig heldige som har fire bad, det er jeg definitivt enig i! Det valget (og veldig mange andre) var 100 % bevisst da vi renoverte i 2007 - 2009. Selv om rørleggeren lokalt var noe forundret over plantegningen. Hadde visst ikke sett maken før
.
Bokmerker (linker)