På Barnemix har vi en fin liten samling med alle de gamle diktene vi skrev i hverandres minnebøker.
Men hvordan er det med minnebøkene nå for tiden, er det lenger noen som bruker disse?
På Barnemix har vi en fin liten samling med alle de gamle diktene vi skrev i hverandres minnebøker.
Men hvordan er det med minnebøkene nå for tiden, er det lenger noen som bruker disse?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg har da sett minnebøker i salg i butikkene, men tror ikke det er like utbredt som da vi var små :)
Nå har jeg gutt jeg da...så minnebok er egentlig ikke noe for ham. Men i fjor hadde han med seg hjem fra to jenter i klassa. Så da måtte mamma'n tre støttende til og vise frem at hun hadde hatt slike og st det faktisk er moro å finne igjen når man blir eldre! (han kunne jo ikke forstå hvorfor han måtte skrive slik teit i ei bok:eek: ) Så noen har slike bøker enda ivertfall!!:)
Tenkte han skulle få en slik "mine klasekamerater" bok...moro å ha for senere!
-Tone-
Tror jentene har det enda jeg. Det er iallefall minnebøker i hver en bokhandler/lekebutikk. Synes det er kjempemorsomt med minnebøker.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg syns også at det er gøy, men vet ikke om det er vanlig nå.
Nå når vi har ryddet litt etter mamma, så fant vi hennes minnebok. Og det var kjempegøy å se en så fin bok med minner fra hennes venner og lærere fra 50-tallet :)
Klem fra t.
Har en liten solstråle født i mai 2002.
Bokmerker (linker)