Har du noen skikkelig stygge gensere i skapet? Kanskje det helt bakerst ligger noen ull-dotter fra 80-tallets Benetton, eller andre hjemmestrikka forferdeligheter?
Hvis svaret er «ja» kan også du starte ditt eget «genser prosjekt», slik som denne glade mannen har gjort på verdensveven.
Det er utrolig fengslende å kunne bla seg gjennom foto etter foto med Kevin poserende i den ene genser verre enn den andre. Noe sier meg at han har fått sin dose katasatrofale jule- og bursdagsgaver.
Og når vi først er inne på unyttige gaver. Snart er julen her. Og hva kan vel være mer originalt enn å gi bort en utstoppet piraja?.
Eller hva med såper formet som amerikanske fotballer? Produsentene lover at de til og med lukter lær.
Hva mer kan du ønske deg?
Dersom du har en venn som strever med knuste bananer er saken klar. Kjøp en banan-beskytter i dag. De finnes i hele ni vakre farger.
Og for den som har alt, har jeg funnet den perfekte gjenstand. Ja, det er en klokke, men det er også en parfyme. Dette er jo noe alle burde skaffe seg.
Til slutt dagens « som jeg trodde...»

Svar med sitat
Nei, nå legger jeg meg og sover. nattaallesammen:chr12:

og Sara 12 

Bokmerker (linker)