+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 58

Tråd: Unyttig info

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71

Talking Unyttig info

Har du noen skikkelig stygge gensere i skapet? Kanskje det helt bakerst ligger noen ull-dotter fra 80-tallets Benetton, eller andre hjemmestrikka forferdeligheter?

Hvis svaret er «ja» kan også du starte ditt eget «genser prosjekt», slik som denne glade mannen har gjort på verdensveven.

Det er utrolig fengslende å kunne bla seg gjennom foto etter foto med Kevin poserende i den ene genser verre enn den andre. Noe sier meg at han har fått sin dose katasatrofale jule- og bursdagsgaver.

Og når vi først er inne på unyttige gaver. Snart er julen her. Og hva kan vel være mer originalt enn å gi bort en utstoppet piraja?.

Eller hva med såper formet som amerikanske fotballer? Produsentene lover at de til og med lukter lær.

Hva mer kan du ønske deg?

Dersom du har en venn som strever med knuste bananer er saken klar. Kjøp en banan-beskytter i dag. De finnes i hele ni vakre farger.

Og for den som har alt, har jeg funnet den perfekte gjenstand. Ja, det er en klokke, men det er også en parfyme. Dette er jo noe alle burde skaffe seg.

Til slutt dagens « som jeg trodde...»

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    I denne rasende og merkelige verden er det ikke rart at selv de tøffeste av oss trenger å ta en lur. Særlig i asiatiske land hvor jobbmarkedet er knalllhardt, kommer søvnbehovet ofte som julekvelden på kjerringa.

Må du - så må du, heter det, og her kan du se eksempler på asiatiske forretningsmenn som rett og slett har sovnet på upassende steder.

Hvis du også er litt hekta på jobben din, blir det gjerne liten tid til shopping. Men fortvil ikke dersom du for eksempel skal på fest. Da er det ingenting i veien for å pynte seg med ting du finner på kontoret. Sjekk bare ut disse lekre tastatur-smykkene.

Til slutt dagens nei, nei, nei ...

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Av det mindre seriøse slaget kan jeg anbefale denne unnskyldnings-generatoren. Dersom du ikke helt vet hvordan du skal kunne beklage for partneren din at du glemte oppvasken eller søpla, kan en generator være grei å ha.

En som iallfall kunne ha trengt denne virtuelle hjelpen er en mamma fra Florida. Jenta hennes på seks ble oppdaget på skolen med crack til en verdi av over 1000 dollar i lomma. Unnskyldningen? Mamma påstod at barnet måtte ha fått det da hun var ute og «knasket og knep» smågodt på Halloween.

Til slutt dagens unnskyyyyyld!!!!!

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Men over til litt kreativitet som virkelig har gått over styr.

Har du gamle kassetter liggende? Hvorfor ikke lage en nydelig kjole av dem?

Og dersom du ser en dør eller noe annet dekket med brun tape, må du skynde deg med å hente et kamera. Det er nemlig en person på veven som samler på bilder av gjenstander dekket med tape.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    strykelyst.no kan du kjøpe deg strykebrett-trekk med bilder av svært veldreide menn og kvinner.

Det mest fascinerende er at når du drar et brennhett strykejern over bildene skal modellenes plagg forsvinne helt. Herligheten får du til «kun» kroner 299. Ja, hvis ikke dette er et «must» i ethvert velmøblert hjem, så vet ikke jeg.

Synes du at husarbeid er kjedelig? Også dette har jeg svar på i Kvikke klikk. Med denne lille dingsen feier du over teppene på et blunk.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Det er liten tvil om at når vinteren nærmer seg så kan de fleste av oss trenge «ei hand å holde i» og kanskje til og med et fang å sove på?

The Boyfriend's Arm Pillow - en pute formet som en manns overkropp og arm som du kan ligge på. Siden den ble lagt ut for salg i desember har over 1.000 single japanere skaffet seg et eksemplar av substituttmannen.

Nå har puten fått sitt kvinnelige motstykke i Girlfriend's lap pillow. Også denne oppfinnelsen er tenkt ut av smarte japanske oppfinnere som synes synd på single menn med behov for litt kos. Puten er rett og slett en kopi av fanget til en hengiven kjæreste. På toppen av det hele (eller snarere omtrent på midten, red. anm.) har hun på seg et lite miniskjørt.

Ikke bare for barn?
    Produsenten av produktet forteller i et intervju at puta ikke bare kan brukes som leketøy for barn, det kan også brukes av voksne.

I utgangspunktet hadde de tenkt at puta ville bli populær blant litt yngre menn rundt 20, som muligens savnet trøst fra mor? Det viser seg forøvrig at menn opp til 60-årene har falt for substitutt-fanget.

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    Herregud, Lise!!! Hvor finner du alt dette?! Blir helt sjokkert over at det finnes så mange syke folk rundt omkring jeg. Samle på bilder av ting dekket med TAPE!? Nei, nå legger jeg meg og sover. nattaallesammen:chr12:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Stine
    Herregud, Lise!!! Hvor finner du alt dette?! Blir helt sjokkert over at det finnes så mange syke folk rundt omkring jeg. Samle på bilder av ting dekket med TAPE!? Nei, nå legger jeg meg og sover. nattaallesammen:chr12:
    Jeg snurrer rundt på nett - og vips så snublet jeg over noe....

Stilig de bildene der,

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Tenkte som Stine...HVOR finner du det...:lilla: men nå har jeg fått svar da!!

Jeg tror jeg skal innvistere i en slik bananbeskytter.
    -det værste er at Marius kom rasende-sint hjem fra skolen her om dagen og sa at det var siste hang han skulle ha med seg banan på skolen hvis det ikke gikk ann å få en bananbeskytter slik at bananen ikke knuste da han satte (les;slengte) fra seg sekken!!!

-Tone-

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Ser man det ja! Bananbeskyttere trengs altså i velmøblerte hjem. :grin1:
    Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Jeg ler meg ihjel!! :lilla: Du er utrolig, Lise!! Jeg rålo av de japanerne som sov overalt. Han som nettopp hadde gått ned trappa og så dånet rett av. :lol3:

Han gensermannen var jo helt skjønn da!! Jeg tror jeg også kunne laget en sånn webside med noen av mine tragiske gensere som har samlet støv i flere år :o
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    13
    Jeg må le Lise Du fekk meg tl å le det var deilikt:lol3:
    Britt og de tre trollungene:01:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Ahh - da er denne dagen å vellykket - mitt liv består av å få mest mulig til å le masse - helt sant

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    du finner mye rart du Lise:lol3:

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove
    du finner mye rart du Lise:lol3:
    Jeg tiltrekker meg rare ting :lilla:

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. Info
    av Alfa i kategorien Annonseforum
    Svar: 0
    Siste innlegg: 01-08-04, 19:13

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan poste nye tråder