Ja og dine er råflotte :02: mye bedre enn jomfru Maria:02:
Ja og dine er råflotte :02: mye bedre enn jomfru Maria:02:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Skremt nei - vant med at du surrer![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Om ikke dette er sprøtt så vet ikke jeg![]()
- Flammekasteren - jeg har jammen meg lyst å tenne på alle de menneskene der, men de står altfor langt unna. Hmmm, hva gjør man......
- Hjelmen - For lenge, lenge siden dyrket menneskene farefulle sportsgrener som resulterte i at de knuste hodet, moste hjernen og døde. I stedet for å droppe hodeløse sportsgrener, oppfant de hjelmen...
- Gjengfarger - For at det skal være lettere å få tak i dem etter at de har begått forbrytelser?
- Bærbar safe - Lei av bråkete innbruddstyver som forstyrrer nattesøvnen? Putt alt du eier av verdier i den bærbare safen. Så kan tyven bare bære den med seg og foreta alt bråket hjemme i forbryterhulen sin.
- Pokemon - En eller annen syntes det var en briljant ide å skape en hel verden av lodne, små dyr som går rundt og sier navnene sine om og om igjen.
- Penisforstørrende kremer - Javel, vil ikke hånden din bli større også da??
- Brannalarm-brannalarmen - I 1938 fant amerikanerne opp en brannalarm som skulle hindre spøkefugler i å utløse falsk brannalarm og dermed kaste bort verdifull tid for brannvesnet. Anordningen var enkel og effektiv: Trykket man på alarmen, satt hånden fast, og man kom ikke løs før politiet eller brannvesnet låste opp. Dette innebar at ved en virkelig brann risikerte offeret å brenne inne.
- Sukret tannpasta - Vil ikke pjokken pusse tennene?? Amerikans selvsagt.....
- Helikopter med utskytningssete - *Du skytes rett opp i rotoren og drysser ned på moder jord som kjøttdeig....
- Selvlysende solbriller - Kjempelette å finne når natten er som mørkest og behovet for solbriller størst....
Alle vet jo hva en god push-up bh kan gjøre med puppene, nå får du push-up trusen som løfter opp stumpen din![]()
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
De 15 aller villeste usb-dingsene
Trekk ut pluggen til skriveren og musa, og bruk usb-portene til litt mer anvendelig tilbehør. Her er noe for enhver smak: Sjekk bildene! som da betyr, bla deg nedover siden og flir![]()
Dorullholder til iPod
Dette er da et skikkelig MÅ ha kjøp vel![]()
:25:knallbra Lise (men pst..... den første linken er feil..... det skal vel være www.sau.no ;) )
Bokmerker (linker)