+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 20 av 20

Tråd: Mobilabonnement

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Skjønner at eldsten her kanskje får litt lite pr mnd..........................

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    200 pr mnd koster det for de ekstra sms'ene - i tillegg til abonnementet.

Egentlig er det like greit, før når hun gikk tom, fikk hun jo penger av oss til kontantkort - sånn sett går det opp i opp.
    Ja sånn sett ........... Da blir det sikkert vanskelig å kan få det noe rimeligere.
    Vi har to stykker, og da synes jeg 200 er nok i massevis. Elste har gjerne penger igjen også, men hun er ikke så sms gira lenger heller. Bruker det mest til å gi beskjeder.
    Åssa har jo æ mobil, og gubben, pluss fast telefon. Næ....... må da være grenser hvor mye de teleselskapene skal tjene på oss :s4:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    He he de tjener grovt på oss :happy55:

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitter å titter på denne. Egentlig kjempe greit med netcom, nu har også jeg netcom og dermed ringer jeg og ungene gratis til hverandre.

Sms mainia har vi hatt gratis i 3 måneder snart, men vi skal ikke ha det når prøvetiden går ut. Det er det alt for dyrt til.
    Selv har jeg ikke brukt mange av de 2000 meldingene i måneden, har vel hatt ca. 1900 meldinger og litt til tilovers når måneden er gått.

Perfekt for oss, hvordan er det hos dere nå Lise?

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya Se innlegg
    Sitter å titter på denne. Egentlig kjempe greit med netcom, nu har også jeg netcom og dermed ringer jeg og ungene gratis til hverandre.

Sms mainia har vi hatt gratis i 3 måneder snart, men vi skal ikke ha det når prøvetiden går ut. Det er det alt for dyrt til.
    Selv har jeg ikke brukt mange av de 2000 meldingene i måneden, har vel hatt ca. 1900 meldinger og litt til tilovers når måneden er gått.

Perfekt for oss, hvordan er det hos dere nå Lise?
    Fungerer kjempefint, regningen er halvert å vel så det, 600 i faste utgifter i mnd, 200 for hver av ungenes ringetid og 200 til Malene i smsmania. Ellers ringer vi jo gratis til hverandre, så regningen er som oftest under 1000 i mnd, og det er ikke ille til at vi er 4 som bruker mobil.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Mobilabonnement
    av merete n i kategorien Telefon, data og internett
    Svar: 8
    Siste innlegg: 22-11-04, 09:06

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder