Skjønner at eldsten her kanskje får litt lite pr mnd..........................
Skjønner at eldsten her kanskje får litt lite pr mnd..........................
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Ja sånn sett ........... Da blir det sikkert vanskelig å kan få det noe rimeligere.Opprinnelig lagt inn av Lise
Vi har to stykker, og da synes jeg 200 er nok i massevis. Elste har gjerne penger igjen også, men hun er ikke så sms gira lenger heller. Bruker det mest til å gi beskjeder.
Åssa har jo æ mobil, og gubben, pluss fast telefon. Næ....... må da være grenser hvor mye de teleselskapene skal tjene på oss :s4:
He he de tjener grovt på oss :happy55:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Sitter å titter på denne. Egentlig kjempe greit med netcom, nu har også jeg netcom og dermed ringer jeg og ungene gratis til hverandre.
Sms mainia har vi hatt gratis i 3 måneder snart, men vi skal ikke ha det når prøvetiden går ut. Det er det alt for dyrt til.
Selv har jeg ikke brukt mange av de 2000 meldingene i måneden, har vel hatt ca. 1900 meldinger og litt til tilovers når måneden er gått.
Perfekt for oss, hvordan er det hos dere nå Lise?
Fungerer kjempefint, regningen er halvert å vel så det, 600 i faste utgifter i mnd, 200 for hver av ungenes ringetid og 200 til Malene i smsmania. Ellers ringer vi jo gratis til hverandre, så regningen er som oftest under 1000 i mnd, og det er ikke ille til at vi er 4 som bruker mobil.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Bokmerker (linker)