+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 34

Tråd: Her i huset vurderes nå 4mann.

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0

Her i huset vurderes nå 4mann.

Jeg og Kenneth har gått i en måneds tid nå å snakket om å å en liten en til. Men vi har vel egentlig ikke helt bestemt oss enda, men pilla er ikke tatt i dag og i går, så vi får se da hva som skjer.

Jeg liker ikke tanken på å gå gravid en gang til. For det første på grunn av vekta (jeg har endelig greid å gå ned 6 kg, har fortsatt 4 igjen), jeg legger jo på meg så mye som er vanskelig å få av igjen. Så har jeg bekkenet som jeg regner med svikter enda fortere om jeg blir gravid, å at jeg blir tidlig sykmeldt.

Fødselen skal jeg alltids komme meg igjennom, men det er ikke noe drømme sitvasjon å tenke på den heller. Alle mine fødsler har skjedd så fort 5 timer, 2,5 timer og 1,5 time på den siste. Tørr ikke tenke på hvor fort eventuelt 4mann kan komme da.

Men så er det jo alt det positive med å få en liten tass til da, å det veier opp ganske så mye.

Hm....

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    For meg høres det ut som om du har mer ja sider enn nei sider! Kjør på, de måndene du eventulet går plaget er vel verdt det den dagen du ligger med barnet i armene.

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Kan jeg gjøre noe annet enn å si - få 4 !!!

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av RanneiH
    Kan jeg gjøre noe annet enn å si - få 4 !!!
    Må vel si meg enig med Rannei:happy65:

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dido
    For meg høres det ut som om du har mer ja sider enn nei sider! Kjør på, de måndene du eventulet går plaget er vel verdt det den dagen du ligger med barnet i armene.
    Problemet er at jeg fortsatt er plaget med bekkenet etter jeg fikk Aurora. Men vi har nok fler ja sider enn nei sider, så vi skal ikke se bortifra at det blir en liten en til etterhvert.

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    Hvorfor ikke hvis dere har lyst på flere barn?! Ønsker dere lykke til og si fra hvis det skjer noe da :winking70

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Skjønner godt at du "kvier" deg litt når det gjelder problemene du får under svangerskapet, det er jo en påkjenning på kroppen.
    Men når man sitter der med nurket i armene, så er plagene fort glemt og absolutt verdt det. :love1:
    Lykke til med avgjørelsen og eventuelle forsøk. :love4:
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Jeg skjønner godt både ja og nei sidene, lykke til uansett hva dere gjør. Å jeg håper at vi får høre her inne om det skjer noe :winking70

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Jeg skjønner veldig godt at du har lyst på en til! :)
    Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Når du har en så kjekk mann som er så glad i barn, så hadde jeg ikke tenkt meg så mye om ;o) Ville gjerne hatt flere barn hadde jeg hatt en mann som målte rikdom i barn, ikke i penger!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Lykke til med å prøve å få 4 mann.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Thi, hi...jeg er nå litt rar da. Her ønsker vi oss barn og jeg har slutta med pilla, men alikevel presterte jeg å hoppe av i svingen i natt. Hm....det spørs om det er bekkenplagene som stiller for stor rolle da. Tiden vil nå vise om jeg føler meg 100% trygg.

Har begynt å tenke på arbeidsgiveren også nå. Jeg har stortsett vært borte fra jobb siden august pga sykdom både til meg selv og ungene. Jeg er maks 2 dager på jobb, å 1 uke hjemme med syke barn. Sykedagene er forlengst brukt opp og jeg sliter med dårlig samvittighet. Egentlig skulle jeg ha opperert menisken også, men da vet jeg jo at jeg blir borte fra jobb. Arg...hvorfor er det så mye å ta hennsyn til da.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Æ må si æ blir virkelig imponert. Tenk og ønske seg fler allerede :) Når du har så små barn ennu. Skjønner godt at du begynner å tenke litt på jobb og helse.Joda, de er hærlige mens de er små. Og det er sikkert arti å være søsken tett og god, men æ synes det var så mye som stoppa opp da de to elste var liten, og det var så deilig å få nr. 3 når de begynte og klare en del ting selv, samtidig som de kunne hjelpe sin Mamma :love7: . Æ må ærlig si at for mæ så e det perfekt med 3. :happy55: Mennnnn lykke til! Og kjenn nu bare godt etter da:winking70

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Nå er det bestemt og avgjort, vi prøver oss på nr. 4 så får vi se om det blir full klaff. Første opptur/nedtur blir nyttårshelga.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Maria
    Nå er det bestemt og avgjort, vi prøver oss på nr. 4 så får vi se om det blir full klaff. Første opptur/nedtur blir nyttårshelga.
    Jeg ønsker dere lykke til!! :winking70 Kos dere masse i nyttårshelga da :baby2: :3: :-lovesigh
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Vårpuss på huset.
    av rudi i kategorien Husmortips..
    Svar: 1
    Siste innlegg: 10-03-05, 00:18

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler