+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 17

Tråd: Kontroll

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    I dag var jeg på kontroll på Sarpsborg sykehus med Diabetesen min,og fy f... jeg er sliten.
    For det første er det 2 timer som jeg skulle ha vært på som jeg ikke engang visste om. Fa... postmann :evil: Ihvertfall så kiom jeg opp på medisinsk poliklinikk da,og sa i fra at jeg hadde kommet,klokken var da 10.00. Fikk beskjed om å sette meg å vente så kom hun snart å hentet meg. Og jeg ventet og ventet og ingen kom. :roll: Kl. 10.40 gikk jeg igjen til resepsjonen og spurte nå om det var mye forsinkelser. Hun ringte Dia.sykepleieren og spurte. Hun satt bare å ventet på meg!?! Dama som satt i resepsjonen første gangen hadde ikke registrert meg på datan :roll: ,og dia.pleieren påsto at hun hadde vært å sett etter meg flere ganger. Hun hadde vel heller løpt fort forbi tenker jeg. Så blir jeg endelig hentet da,og var ikke ute igjen før kl 12.00. Samboeren min og Veronika satt å ventet på meg i to timer. :what: Snakk om å være tålmodige. ;) Godt det er 3 mnd til neste gang. :roll:
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Uff da, det er faktisk veldig sjelden post forsvinner, det er ikke sykhuset som ikke har sendt de da...veldig greit å skylde på postgangen, selvfølgelig kan det sje at post blir borte, spesielt slike små innkallingskort, men to ganger på rad...

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Det har vært veldig mye tull med posten i området her. Har vært flere oppslag i avisen om det også. Ringte legen min(fastlegen) i går,og etterlyste time som jeg skulle fått i posten for lenge siden. De hadde sendt brev til meg for 3 uker siden,og jeg har ikke fått noe enda! Bare flaks at jeg ringte i går,for legetimen er i morgen. ;)
    Det har også blitt borte medlemsblader i posten,og plutselig dukker det opp bøker og cd\er som ikke har blitt avbestilt fordi jeg ikke har fått medlemsbladene. :roll: :evil:
    Skal sende en klage i dag,for det kan jo ikke fortsette sånn.

Og slapp av Tove,det er ikke din feil. :green:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Annette
    Det har vært veldig mye tull med posten i området her. Har vært flere oppslag i avisen om det også. Ringte legen min(fastlegen) i går,og etterlyste time som jeg skulle fått i posten for lenge siden. De hadde sendt brev til meg for 3 uker siden,og jeg har ikke fått noe enda! Bare flaks at jeg ringte i går,for legetimen er i morgen. ;)
    Det har også blitt borte medlemsblader i posten,og plutselig dukker det opp bøker og cd\er som ikke har blitt avbestilt fordi jeg ikke har fått medlemsbladene. :roll: :evil:
    Skal sende en klage i dag,for det kan jo ikke fortsette sånn.

Og slapp av Tove,det er ikke din feil. :green:
    med all den vikar bruken som er idag, forundrer det meg ikke, ansetter jo ikke folk lengre i posten, og får de opplæring...vi gikk 1 år på skole før vi slapp til i skranken alene..er plaget selv med at post hvaner hos naboer og slikt...

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Havner en del post hos naboer her også.
    En periode var det lettere å gå i de andre postkassene for å finne posten sin,for postmann klarte aldri å få den oppi riktig boks. :roll:

Det var også et tilfelle her på våren,ene postmannen som gikk i området her stjal og kastet post. Det var flere tilfeller hvor posten til folk ble funnet igjen i grøfta,og også i hjemmet til postmannen. :-?
    Posten her på Gressvik er håpløs.
    Tror du får flytte nedover og stramme dem opp litt. :green:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Havner en del post hos naboer her også.
    En periode var det lettere å gå i de andre postkassene for å finne posten sin,for postmann klarte aldri å få den oppi riktig boks. :roll:

Det var også et tilfelle her på våren,ene postmannen som gikk i området her stjal og kastet post. Det var flere tilfeller hvor posten til folk ble funnet igjen i grøfta,og også i hjemmet til postmannen. :-?
    Posten her på Gressvik er håpløs.
    Skulle nok klart og fått orden på de ja..
    Folk som er utro i tjenesten finnes dessverre overalt.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Ligger ikke Stavanger lengre sør enn Fredrikstad, mon tro? :roll:
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Poopsi
    [quote:4697d95a6c="Annette"]
    Ligger ikke Stavanger lengre sør enn Fredrikstad, mon tro? :roll:[/quote:4697d95a6c]

Godt mulig det,men ikke så mye iallefall.

Bortover da! :green:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    [quote:a63a49721d="Poopsi"][quote:a63a49721d="Annette"]
    Ligger ikke Stavanger lengre sør enn Fredrikstad, mon tro? :roll:[/quote:a63a49721d]

Godt mulig det,men ikke så mye iallefall.

Bortover da! :green:[/quote:a63a49721d]

Det er jeg sannelig ikke sikker på...men østover er det i alle fall...

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Det har vært veldig mye tull med posten i området her.
    Brev innen komunen kan gjerne ta en uke før de kommer frem. Og pakker som jeg har sendt i retur har blitt etterlyst 2 mnd etter at jeg har sendt dem, posten hadde rotet dem bort. Har egentlig ikke så mye positivt å si om posten.

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lillian
    [quote:69f0cb7e2d="Annette"]Det har vært veldig mye tull med posten i området her.
    Brev innen komunen kan gjerne ta en uke før de kommer frem. Og pakker som jeg har sendt i retur har blitt etterlyst 2 mnd etter at jeg har sendt dem, posten hadde rotet dem bort. Har egentlig ikke så mye positivt å si om posten.[/quote:69f0cb7e2d]

Det kommer ikke så pene ord ut av munnen min når jeg prater om posten nei. :lol:

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Det er jo alldeles håpløse tilstander det der Anette! Det må jo bli mye mas hos leger, tannleger og andre som setter opp timeavtaler og slikt når folk ikke får beskjeder.

Posten har ikke noe godt omdømme her i distriktet i hvert fall. I øvre Telemark var det slik at når et brev ble sent innad i distriktet på morgenen, kom et ofte frem seinere samme dag. Nå går det fort vekk ei uke for nå skal posten via Larvik eller Sandefjord eller noe slikt. :roll: Forstå det den som kan. :-?
    Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    0
    go kveld..posten er utrolig håpløse..iallfall sånne "viktig" brev fra bank,statens lånekasse m.m. som sendes først til oslo å e der et par dager før det kommer tilbake til posten i tr.heim..ikke rart de "tuller" bort brev osv..er så H.......forbanna på posten..nei fysj av mæ.. :klovn:
    Line og Gullet 2 1/2 år

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    MEN, hvordan gikk det på kontrollen da ???

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av RanneiH
    MEN, hvordan gikk det på kontrollen da ???
    Det gikk vel så bra som det kune gå,under forholdene. :lol:
    Det er en del problemer,men det tar tid å prøve å få orden på de. Blandt annet at blodsukkeret svinger veldig mye. :-?
    Hun var imponert over at jeg greide å sitte der å smile når jeg har så mye problemer,sa hun. Jeg svarte bare at man kan jo ikke gi opp,for da går det ihvertfall bare nedover. Dessuten er jeg Steinbukk og sta som et esel. :green:

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. 8 mnd. kontroll
    av Chamilla i kategorien Kontroller
    Svar: 1
    Siste innlegg: 27-08-04, 20:15
  2. 6md kontroll
    av dido i kategorien Kontroller
    Svar: 7